it cannot wait

Hallå hallå:)


Hoppas allt är bra med er! Med mig är det prima, är mycket glad över en lyckad valborg! Men vi börjar med gårdagen. Vi hade kök, sista kökslektionen, vad gör vi nu? Ångest. Det var underbart iallafall, och jag fick jobba med Kungen:) Men så trist att det var sista, så tråkigt att jag inte kan beskriva. Thomas är dessutom världens bästa lärare! Alla var nog lite ledsna i ögonen igår..
Jag och Jannike satt kvar i flera timmar i skolan och pratade. Det var härligt!

Jag gick sen till Mimmi. Alessia och Daniel var där också såklart, och senare kom även Vendela. Jättemys var det. Vi åt middag och sen gick vi ner till Skytteholm för att titta på brasan. Tråkigt nog började det regna så vi stannade inte jättelänge. Vi gick hem och spelade kort istället, och sen gick vi och sov. Perfekt valborg, kändes som en vanlig kväll och då är det lyckat, enligt min åsikt iallafall:) Imorse efter vi ätit frukost och så åkte vi till landet, första gången för mig där iår! Det var lovely, låg och solade rätt länge. Och lekte med tjejerna såklart, måste passa på. Vi var där hela dagen, jättehärligt. Fick som vanligt massa bra råd av Mimmi:) Tack för en jättemysig valborg!<333

Ikväll var jag med Lenita och Lovisa, vi gjorde inte alls mycket. Tittade lite på TV osv.
Jag måste börja tömma mitt rum för snart ska det tapetseras om!

Och snart har jag bloggat ett år, har gått riktigt fort. Kommer fortfarande ihåg när jag skrev mitt första inlägg:) Dock var jag lite mer aktiv i början än nu..menmen, uppdaterar så ofta jag kan.

Nu ska jag sova, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0