jag kan inte hantera strumpisar!

jag blir galen på mig själv, mitt största ilandsproblem är nog strumpbyxor och leggins! Jag kan fan inte hålla reda på det, dom försvinner ALLTID! och gör dom inte det går dom sönder på en gång! Jag förbrukar typ 100 par i månaden, vill någon sponsra mig med strumpbyxor? Min ekonomi mår inte bra av det här, haha. Att jag alltid trallar omkring i strumpbyxor gör ju inte saken bättre..Jävla ilandsproblem men men.

och nu kommer Kungen få sig ett gott skratt, inte sant hjärtat? :)

Kommentarer
Postat av: jannike

nej nej nej jag skrattar inte xDDD
*ASGARVAR! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!*

men du är bäst älskling :D fast kanske inte på strumpbyxor ;)

2008-05-02 @ 13:50:49
Postat av: Vendela

samma problem här, hihi :)

2008-05-02 @ 17:29:06
URL: http://www.veryvendela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0