Listen to your heart

Praktik idag också såklart, och det var skönare idag när jag hittar och så lite bättre. Jobbade med Peter idag med, ska ju göra det resten av veckan och det var superkul idag med. Vi gjorde smoothie till 235 pers, cheesecakes, och massa annat skoj. Marina som praktiserar i min skola var där idag, jättekul att prata med henne.

Åkte direkt hem efter praktiken vilket var skönt, var rätt så trött. Kom hem och tittade lite på tv och åt middag. Precis när jag höll på att somna kom Lisa och Olivia, DHkväll ikväll ju. Sen droppade resten av tjejerna in allt eftersom. Spännande avsnitt idag btw!
Imorgon blir det ingen praktik eftersom vi ska ha nationellt prov i matte, får ångest! Positivt med det är att jag får träffa min älskade hönsgård! längtar, var för länge sen!

Nu väntar sängen..eller aah bäddsoffan på mig. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0