Praktik

Hej!

denna dag började tidigt, vakna 5.45, men låg och drog mig till 6. Lät Jannike sova vidare, så snäll är jag. Iallfall, kom till Hilton typ halv 8, lite väl tidigt men bättre det. Fast gick inte in på en gång. Det var iallafall kul där, står på konditori den här veckan med en supersnäll kille som heter Peter.Nästa vecka står jag på kallskänk, och 2 sista kök. Var där mellan 8-16.30 ungefär, och mötte upp Alexx direkt efter. Vi gick runt i stan lite och åt på Sandy's, sen åkte vi hem. Eller jag åkte till Ikea med mammi, men blev så trött så orkade inte köpa något. Åkte och träffade Lenita och Elin, och sen Lovisa och Lisa en snabbis.

Nu ska jag dusha och sen sova, börjar 8 imorgon också. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0