Praktiken på Hilton Hotell

Jag har nu avslutat min praktik på Hilton Hotell Slussen. 4 veckor hade jag, och det var helt underbart. Jag fick vara med och se allt på riktigt och fick göra saker som var roliga istället för att bara stå och skala potatis, fick vara med under service och främst under Travel Bar i onsdags kväll. All kökspersonal på Hilton ska ha mycket credd för sin vana med elever. Dom är grymma på att lära ut och tar sig den tiden också. Att praktisera på Hilton har verkligen varit en bra erfarenhet och jag skulle gärna komma tillbaka. Jag stod mest på kallskänken, och det var superkul.
Så stort tack till Neil Marina Elin Tina  Åsa och resten av gänget. tack för veckorna hos er, jag har verkligen haft hur kul som helst. Det kändes lite tungt att gå därifrån i fredags, och att inte komma tillbaka på måndag. Men verkligen, stort tack, jag har haft en underbar tid hos er!

image493
Jag kommer sakna det, jättemycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0