see, somehow i cant forget you

Hej allihopa!:)

Hoppas allt är bra med er. Med mig är det bra, bortsett från att jag har grymt ont i ena sidan av ryggen. Men det går nog över:) Trött som tusan är jag också. Praktiken idag gick toppen, Clara har ju börjat där också så vi hade superskoj. Först på förmiddagen jobbade jag med Tina, vi gjorde iordning 250 förrätter. Det gick bra och Tina är dessutom jättesnäll. På eftermiddagen jobbade jag med Marina som också är supersnäll.
 
Ikväll var jag bara hemma, tittade på finalen i Top Model. Annars ingenting och nu är jag supertrött.
Resten  av veckan ser ut så här:
Torsdag: Praktik 8-16.30. Sen Rix fm :D:D ska bli superskoj
Fredag: Praktik 8-16.30. På kvällen bio med Jennifer
Lördag: Jobba 9-17.30. Sen förmodligen hem till en kompis
Söndag: SOVA. åka till ikea och köpa lite saker till rummet

nu:sova. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0