snodde från min johansson<3

F A K T A
Namn: Annina Elvira Katarina Johansson
Smeknamn: Johansson, Claes, Ninna, Änni osv.
Födelsedag: 18 Nov
Bor: Gålö - haninge
Ögonfärg: blågrå
Hårfärg: blandning
Gör: Skola, matpedda i sump

F A V O R I T
Färg: Himmelsblått
Plats: Värme
Drog: vänner musik SJUNGA
Fordon: Porr bilen & ary
Djur: giraff
Affär: annorlunda
Serie: -
Cafe: Café 60
Skor: Conversen <3
Låt: Helt olika!

B R U K A R - D U
Titta på dig själv i spegeln: yes
Gnälla: ja, det är faktiskt en tonårings rätt att gnälla:) (citerat av Lillis)
Skrika: ja, vid behov
Sova: ja, dock inte tillräckligt mycket
Försöka vara annorlunda: varför försöka?
Klä dig i svart: japp
Hata folk: brukar och brukar, det måste finnas nån anledning
Lita på folk: jag litar på dom dom står mig nära
När
Åt du senast: jordgubbar för en stund sen
Läste du en bok senast: oj, det var ett tag sen
Var du på konsert senast: Enrique iglesias förra året i november tror jag(?)
Köpte du något senast: idag:)
Kysste du någon senast: rätt länge sen
Svor du senast: för typ 5 minuter sen
Sjöng du senast: nu:)
Klagade du senast: idag säkert

Har du:

För många vänner: man kan inte ha för många om det är bra vänner
Tvångstankar: ibland
Någon annan psykisk sjukdom: nix
Brutit några ben: nix
Några piercings:japp i naveln
Tatuering: nej men snart förhoppningsvis:)
Egen dator: tyvärr inte
Gjort bort dig rejält: händer rätt ofta
Bra självförtroende: ja
Kysst någon: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Varit kär: yes
Blivit kär i någon på nätet: nej
Dumpat någon: japp
Blivit dumpad: typ
Varit otrogen: nej

Hur
Svarar du i telefonen: med mitt namn, eller hallå
Fördriver du tiden: sitter vid datorn, pratar i telefon
Mycket pengar har du: typ pank just nu
Tjänar du pengar: japp
Bäddar du sängen: typ aldrig
Ofta diskar du: aldrig
Ofta städar du: för sällan
Går det på jobbet: bara fint
Ofta träffar du din familj: varje dag, bor ju med dom
Mycket äter du: mycket:)
Är du:

Förstående: ja
Öppensinnad: alltid
Arrogant: nä
Osäker: ibland
Intressant: haha vet inte
Hungrig:alltid
Smart: jora jag har mina ljusa stunder:)
Barnslig: ja:):)
Liten: det händer
Lätt: ?
Rolig: alltid!:) (iaf enligt mig själv eftersom jag oftast skrattar åt mina egna skämt)
Pratglad: pratglad är en underdrift, jag pratar jämt!
Hälsosam: om jag vill
Blyg: beror på tillfället, oftast inte
Lätt uttråkad: japp, hatar att ha tråkigt
Arg: ja, det är väl alla nån gång?
Ledsen: ja det är väl alla också ibland?
Glad: typ 24/7
Pålitlig: ja
Laglig: för det mesta
Filosofisk: ibland
Svår: ibland 
Positiv: Ja för det mesta
Originell: ?
Bra på att ge komplimanger: ja det tycker jag:)
Bra på att få komplimanger: ja det tycker jag också:)

Välj
Katt eller hund: Katt
Vit eller svart: båda
Vatten eller land: båda
Telefon eller internet: Telefon
Musik eller tystnad: Musik!
Bok eller film: film
Leva eller dö: Leva
Tjejer eller killar: mina tjejer<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0