tired

Hallå:)

Idag var jag i stan en snabbis med Lenita och Sara, skulle egentligen bara köpa ett svart nagellack men det blev en vit kofta, ett svart fodral, och ett par svarta pumps också(a) jaja, jag är nöjd iallafall!
Planen var egentligen att jag skulle till Jannike idag men tiden räckte inte riktigt eftersom jag skulle tömma rummet+ skriva klart novell i svenska. Det är gjort iallafall, så får åka hem till sötnosen en annan dag<3 saknar henne, och resten av min hönsgård redan..

Sen tömde jag som sagt mitt rum, eller jag har inte flyttat ut möblerna, det gör mamma imorgon när jag är på jobbet. För jag har typ fått jobbet där, skitglad är jag:) Trivs som fisken i vattnet. Jobbar 9-17 imorgon och sen blir det att träffa Alexx som kommit hem från kreta, vi ska äta i stan (tror jag, om det blir som planerat) med Jannike också. Mysmys.

nu ska jag tvätta bort sminket och sen sova. godnatt!
image491
Han är så söt att jag får hål i tänderna!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nästan alla tjejer är väl kära i han nu för tiden! Haha! Eller kära är fel ord, för jag anser inte att man bara kan bli kär i nån via TV:n, men visst är han snygg! Det kan ingen neka!

2008-05-06 @ 16:48:35
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0